Destroying and Creating Equity Value Through Brand Management: Positive and Negative Brand Impact Assessment by Using the VIM Modelling Approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F14%3A%230000138" target="_blank" >RIV/29142890:_____/14:#0000138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Destroying and Creating Equity Value Through Brand Management: Positive and Negative Brand Impact Assessment by Using the VIM Modelling Approach
Popis výsledku v původním jazyce
In this paper, we present a newly developed integrated brand valuation modeling approach (the proprietary VIM ? Verifiable Interdependent Model) which is also applicable to private (unlisted) companies where the market capitalization of equity is unknown.
Název v anglickém jazyce
Destroying and Creating Equity Value Through Brand Management: Positive and Negative Brand Impact Assessment by Using the VIM Modelling Approach
Popis výsledku anglicky
In this paper, we present a newly developed integrated brand valuation modeling approach (the proprietary VIM ? Verifiable Interdependent Model) which is also applicable to private (unlisted) companies where the market capitalization of equity is unknown.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Contemporary Management Issues
ISSN
1846-3363
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
HR - Chorvatská republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
213-230
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—