Marketingové pojetí značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007426" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové pojetí značky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou značky v marketingu, jeho cílem je analyzovat značku jako produkt. Uplatněnými přístupy jsou koncepce totálního produktu a využití modelu F.A.B., pozornost je věnována marketingovému přístupu k řízení značky.
Název v anglickém jazyce
Marketing concept of brand
Popis výsledku anglicky
The paper is aimed on marketing approach to concept of brand, and on analysis of brand as product. Both, total product concept and/or F.A.B. model are applied to brand concept and accent is given on marketing brand management.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2003, sekce 6 Mezinárodní vědecké konference
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
MZLU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
4. 3. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—