Marketingové přístupy ke značce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00009051" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00009051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové přístupy ke značce
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou značky v marketingu, jeho cílem je analyzovat značku jako produkt. Je využit systémový přístup aplikovaný prostřednictvím koncepce totálního produktu. Jsou definovány kroky procesu marketingového řízení značky s důrazem nařízení pozice značky.
Název v anglickém jazyce
Marketing approach to brand
Popis výsledku anglicky
Article is focused on marketing approach impact to concept of brand, and on analysis of brand as product. The system approach is applied through total product concept. Steps of marketing brand management process are defined, accent is given on managementof brand position.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
17-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—