Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022023" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution deals with the alternative approaches in brand building and brand management. In the connection with dynamic market changes underlines movement in the consumer behavior and adverts to specifics of the application of marketing approachesin the field of organic products.
Název v anglickém jazyce
Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the alternative approaches in brand building and brand management. In the connection with dynamic market changes underlines movement in the consumer behavior and adverts to specifics of the application of marketing approachesin the field of organic products.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bioakademie 2009
ISBN
978-80-904174-8-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Bioinstitut
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Lednice
Datum konání akce
24. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—