Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022023" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution deals with the alternative approaches in brand building and brand management. In the connection with dynamic market changes underlines movement in the consumer behavior and adverts to specifics of the application of marketing approachesin the field of organic products.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the alternative approaches in brand building and brand management. In the connection with dynamic market changes underlines movement in the consumer behavior and adverts to specifics of the application of marketing approachesin the field of organic products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bioakademie 2009

  • ISBN

    978-80-904174-8-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Bioinstitut

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Lednice

  • Datum konání akce

    24. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku