The Growing Brand Equity and Brand Value - The Learnings from Most Valuable Brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00040704" target="_blank" >RIV/61384399:31120/12:00040704 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Growing Brand Equity and Brand Value - The Learnings from Most Valuable Brands
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand; brand value; brand equity; marketing; advertising
Název v anglickém jazyce
The Growing Brand Equity and Brand Value - The Learnings from Most Valuable Brands
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand; brand value; brand equity; marketing; advertising
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia commercialia Bratislavensia
ISSN
1337-7493
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
19
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
434-448
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—