Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika definice značky pro účely jejího ocenění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00092717" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00092717 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika definice značky pro účely jejího ocenění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí.

  • Název v anglickém jazyce

    The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to determine the role of brand definition in the issue of valuation. The paper explores the interdisciplinary basis of brand, the most widely used brand definition, different views on the issue of brand value and its resources and influence on the brand, and methods for valuing brands featured in the Czech Republic and abroad.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY

  • ISBN

    9788087952177

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    575-583

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016

  • Místo vydání

    Hradec Králové, Česká republika

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, Česká republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku