Problematika definice značky pro účely jejího ocenění
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00092717" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00092717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika definice značky pro účely jejího ocenění
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí.
Název v anglickém jazyce
The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to determine the role of brand definition in the issue of valuation. The paper explores the interdisciplinary basis of brand, the most widely used brand definition, different views on the issue of brand value and its resources and influence on the brand, and methods for valuing brands featured in the Czech Republic and abroad.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY
ISBN
9788087952177
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
575-583
Název nakladatele
MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016
Místo vydání
Hradec Králové, Česká republika
Místo konání akce
Hradec Králové, Česká republika
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—