Přístupy ke značce z pohledu marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007427" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007427 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy ke značce z pohledu marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je aplikován marketingový přístup ke značce, značka je analyzována pomocí koncepce totálního produktu. Vysvětlen je rovněž model F.A.B. a jeho využití pro práci se značkou. Pozornost je dále věnována procesu marketingového řízení značky.
Název v anglickém jazyce
Marketing approach to brand management
Popis výsledku anglicky
Papers are focused on marketing approach implementation to brand concept, and on analysis of brand as product. Both, total product concept and/or F.A.B. model are applied to brand concept, an accent is given on marketing management of brand.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
16-23
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—