Management marketing in SKODA AUTO India
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3AN0000002" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:N0000002 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/29142890:_____/19:N0000003 RIV/29142890:_____/18:00037277
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Management marketing in SKODA AUTO India
Popis výsledku v původním jazyce
The paper sheds a light on specific management marketing tools and approaches applied by Skoda Auto in emerging markets such as India. The paper presents case study on how Skoda Auto of surgery is trying to target and penetrate the automotive sector in India by applying wide variety of Management Marketing Tools. The paper argues that the Global automotive companies are rather risky and open to apply holistic approach through innovation and different managerial approaches in emerging markets by implementing growth strategies in the emerging markets countries.
Název v anglickém jazyce
Management marketing in SKODA AUTO India
Popis výsledku anglicky
The paper sheds a light on specific management marketing tools and approaches applied by Skoda Auto in emerging markets such as India. The paper presents case study on how Skoda Auto of surgery is trying to target and penetrate the automotive sector in India by applying wide variety of Management Marketing Tools. The paper argues that the Global automotive companies are rather risky and open to apply holistic approach through innovation and different managerial approaches in emerging markets by implementing growth strategies in the emerging markets countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5th Annual International Scientific Conference on Marketing Identity - Digital Mirrors
ISBN
978-80-8105-985-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
198-205
Název nakladatele
Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava,
Místo vydání
Trnava, Slovakia
Místo konání akce
Smolenice, SLOVAKIA
Datum konání akce
6. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000467818300019