Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management marketing in SKODA AUTO India

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3AN0000003" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/29142890:_____/18:N0000002 RIV/29142890:_____/18:00037277

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-I.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Management marketing in SKODA AUTO India

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper sheds a light on specific management marketing tools and approaches applied by Skoda Auto in emerging markets such as India. The paper presents case study on how Skoda Auto of surgery is trying to target and penetrate the automotive sector in India by applying wide variety of Management Marketing Tools. The paper argues that the Global automotive companies are rather risky and open to apply holistic approach through innovation and different managerial approaches in emerging markets by implementing growth strategies in the emerging markets countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Management marketing in SKODA AUTO India

  • Popis výsledku anglicky

    The paper sheds a light on specific management marketing tools and approaches applied by Skoda Auto in emerging markets such as India. The paper presents case study on how Skoda Auto of surgery is trying to target and penetrate the automotive sector in India by applying wide variety of Management Marketing Tools. The paper argues that the Global automotive companies are rather risky and open to apply holistic approach through innovation and different managerial approaches in emerging markets by implementing growth strategies in the emerging markets countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY Digital Mirrors – part I.

  • ISBN

    978-80-8105-985-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    1339-5726

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    198-205

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000467818300019