Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New approaches in Marketing Communications: The Case of SKODA AUTO India

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041467" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/MI_2021_eng_FINAL.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MI_2021_eng_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New approaches in Marketing Communications: The Case of SKODA AUTO India

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper aim is to investigate new approaches in marketing communications of a global car maker in emerging market. The study addresses theoretical streams on modern marketing communications such as customer experience, personalization and customization by outlining the importance of these factors for implementing strategic marketing tools localized for the Indian market. The goal of the article is based on implementation analysis to determine the success of the communication strategy ŠKODA AUTO India, reveal the strongest marketing tools at present and find out how they affect the operation of the company on the Indian market. The study suggests how to improve communication strategies of ŠKODA AUTO India. The paper sheds a light on the new approaches in marketing communications at SKODA AUTO India, which has been emerging recently. Study’s results show that the company has selected alternative ways of organizing its own approaches towards the customers on the Indian market. Paper results show that the firm targets wide variety of customers through different communication channels and marketing campaigns specific for the automotive market in India.

  • Název v anglickém jazyce

    New approaches in Marketing Communications: The Case of SKODA AUTO India

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aim is to investigate new approaches in marketing communications of a global car maker in emerging market. The study addresses theoretical streams on modern marketing communications such as customer experience, personalization and customization by outlining the importance of these factors for implementing strategic marketing tools localized for the Indian market. The goal of the article is based on implementation analysis to determine the success of the communication strategy ŠKODA AUTO India, reveal the strongest marketing tools at present and find out how they affect the operation of the company on the Indian market. The study suggests how to improve communication strategies of ŠKODA AUTO India. The paper sheds a light on the new approaches in marketing communications at SKODA AUTO India, which has been emerging recently. Study’s results show that the company has selected alternative ways of organizing its own approaches towards the customers on the Indian market. Paper results show that the firm targets wide variety of customers through different communication channels and marketing campaigns specific for the automotive market in India.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: New changes, new challenges

  • ISBN

    978-80-572-0220-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    38-46

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku