Changes in B2B marketing in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00036156" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00036156 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changes in B2B marketing in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper aims to describe the evolution during last decade and current state of the B2B marketing in the Czech Republic. Data by B2B monitor were analyzed and interpreted to identify the trends in the B2B marketing. The paper shows the tendency to save money in the context of B2B marketing activities. New trends in an application of B2B marketing tools are presented. The study is completed by an interesting view of an expert in the B2B marketing. A deep interview with an expert has confirmed data by B2B monitor and discovered other problems in the B2B marketing at present.
Název v anglickém jazyce
Changes in B2B marketing in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper aims to describe the evolution during last decade and current state of the B2B marketing in the Czech Republic. Data by B2B monitor were analyzed and interpreted to identify the trends in the B2B marketing. The paper shows the tendency to save money in the context of B2B marketing activities. New trends in an application of B2B marketing tools are presented. The study is completed by an interesting view of an expert in the B2B marketing. A deep interview with an expert has confirmed data by B2B monitor and discovered other problems in the B2B marketing at present.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
KNOWCON 2019
ISBN
978-80-244-5543-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
50-55
Název nakladatele
Palacký Univerzity Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—