The Importance of Brand on B2B Markets: Expert Interviews with Hilti AG Managers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00043410" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00043410 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cebr.vse.cz/cebr/article/download/92/70" target="_blank" >http://cebr.vse.cz/cebr/article/download/92/70</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Importance of Brand on B2B Markets: Expert Interviews with Hilti AG Managers
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand building; B2B market; brand importance in B2B; qualitative research; expert interviews
Název v anglickém jazyce
The Importance of Brand on B2B Markets: Expert Interviews with Hilti AG Managers
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand building; B2B market; brand importance in B2B; qualitative research; expert interviews
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CENTRAL EUROPEAN BUSINESS REVIEW
ISSN
1805-4854
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
24-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—