Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CSR in corona time

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F20%3A00039188" target="_blank" >RIV/29142890:_____/20:00039188 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://msijournal.com/wp-content/uploads/2021/01/MSI_v15_iss3.pdf" target="_blank" >https://msijournal.com/wp-content/uploads/2021/01/MSI_v15_iss3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CSR in corona time

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper aims to present CSR activities in the Corona Time and internal stakeholders' perception of these activities. Many of successful business would like to be more social responsible not only in usual time period, but during the crises, too. They would like to support and help the society. The paper introduces the Case Study of SKODA AUTO. How the business helped the society by CSR activities, and how the internal stakeholders perceive these activities. The description of the perception is based on the survey organized in May/ June 2020, immediately after the quarantine and reducing of emergency measure. The sense of the CSR activities is in their marketing communication, too. Therefore, the attention of researchers was focused on the effectiveness of the marketing communication to internal stakeholders.

  • Název v anglickém jazyce

    CSR in corona time

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to present CSR activities in the Corona Time and internal stakeholders' perception of these activities. Many of successful business would like to be more social responsible not only in usual time period, but during the crises, too. They would like to support and help the society. The paper introduces the Case Study of SKODA AUTO. How the business helped the society by CSR activities, and how the internal stakeholders perceive these activities. The description of the perception is based on the survey organized in May/ June 2020, immediately after the quarantine and reducing of emergency measure. The sense of the CSR activities is in their marketing communication, too. Therefore, the attention of researchers was focused on the effectiveness of the marketing communication to internal stakeholders.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    2-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus