Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Rise of Direct Sales Models for Fast Fashion 2.0: Sustainable Greenwashing?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F24%3A00048810" target="_blank" >RIV/29142890:_____/24:00048810 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://msijournal.com/the-rise-of-direct-sales-models-for-fast-fashion/" target="_blank" >https://msijournal.com/the-rise-of-direct-sales-models-for-fast-fashion/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Rise of Direct Sales Models for Fast Fashion 2.0: Sustainable Greenwashing?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Direct sales models have become popular alternatives to traditional retail in fast moving consumer goods, fashion, grocery, consumer electronics, home and personal care, home improvement or pet & animal assortment to name a few. Whereas traditional brick-and-mortar retail sales have been either stable or declining, online retail turnover has recently increased in many developed markets.

  • Název v anglickém jazyce

    The Rise of Direct Sales Models for Fast Fashion 2.0: Sustainable Greenwashing?

  • Popis výsledku anglicky

    Direct sales models have become popular alternatives to traditional retail in fast moving consumer goods, fashion, grocery, consumer electronics, home and personal care, home improvement or pet & animal assortment to name a few. Whereas traditional brick-and-mortar retail sales have been either stable or declining, online retail turnover has recently increased in many developed markets.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    50-51

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus