Trend Jacking: Allow Others to Shine and Stand in the Radiance of their Glory!
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F24%3A00048811" target="_blank" >RIV/29142890:_____/24:00048811 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://msijournal.com/trend-jacking-allow-others-to-shine/" target="_blank" >https://msijournal.com/trend-jacking-allow-others-to-shine/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Trend Jacking: Allow Others to Shine and Stand in the Radiance of their Glory!
Popis výsledku v původním jazyce
There has been a plethora of online marketing tactics for brands to enhance their visibility, engagement, and relevance. Each of these strategies has its unique advantages and can be effective depending on the brand’s goals, target audience, and industry context. Content marketing, influencer marketing, social media marketing, search engine optimization, email marketing, event marketing, affiliate marketing, PR, and customer experience initiatives all offer alternatives to trend jacking, which has been named among top 2024 trends for marketing professionals.
Název v anglickém jazyce
Trend Jacking: Allow Others to Shine and Stand in the Radiance of their Glory!
Popis výsledku anglicky
There has been a plethora of online marketing tactics for brands to enhance their visibility, engagement, and relevance. Each of these strategies has its unique advantages and can be effective depending on the brand’s goals, target audience, and industry context. Content marketing, influencer marketing, social media marketing, search engine optimization, email marketing, event marketing, affiliate marketing, PR, and customer experience initiatives all offer alternatives to trend jacking, which has been named among top 2024 trends for marketing professionals.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
58-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—