Poslech s porozuměním jako cílová dovednost ve výuce ne-mateřského jazyka (metodické postupy, učební strategie a poslechové návyky)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F05%3A00004786" target="_blank" >RIV/44555601:13410/05:00004786 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poslech s porozuměním jako cílová dovednost ve výuce ne-mateřského jazyka (metodické postupy, učební strategie a poslechové návyky)
Popis výsledku v původním jazyce
Ústředním tématem příspěvku je cílová řečová dovednost ve výuce cizích jazyků: poslech s porozuměním. Příspěvek shrnuje obsah semináře uskutečněného 24. dubna 2004 v Praze pro učitele češtiny jako cizího a druhého jazyka.
Název v anglickém jazyce
The listening and understanding as the aim competence in the foreign language education
Popis výsledku anglicky
The subject of this paper is the aim competence in the foreign language teaching and learning: listening and understanding. The paper summarizes the seminar for the teachers of czech as foreign and second language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2003-2005.
ISBN
80-86903-15-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filip Tomáš - Akropolis
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
24. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—