Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflections on the use of texts from children and youth magazines in school lessons of German as a Foreign Language (DaF). A case study on the "wanted poster" type of text

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F19%3A43895246" target="_blank" >RIV/44555601:13410/19:43895246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/29965" target="_blank" >http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/29965</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Reflexionen über den Einsatz von Texten aus Kinder- und Jugendzeitschriften im schulischen DaF-Unterricht. Eine Fallstudie zur Textsorte Steckbrief

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag geht anhand einer Fallstudie zur Textsorte Steckbrief auf das Potenzial und die Grenzen des Einsatzes von Texten aus Kinder- und Jugendzeitschriften im schulischen DaF-Unterricht ein. Er basiert auf den Ergebnissen eines studentischen Forschungsprojektes, in dessen Rahmen die Textsorte zunächst unter dem Gesichtspunkt einer mehrdimensionalen Textsortenanalyse beschrieben wurde. Anschließend wurden ausgewählte Steckbriefe didaktisch bearbeitet und an tschechischen Schulen evaluiert. Im Beitrag wird über die dabei gewonnenen Erkenntnisse und Erfahrungen berichtet.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflections on the use of texts from children and youth magazines in school lessons of German as a Foreign Language (DaF). A case study on the "wanted poster" type of text

  • Popis výsledku anglicky

    The article addresses the potential and limits of the use of texts from children and youth magazines in German lessons, based on an analysis of the &quot;wanted poster&quot; format. The case study builds on the results of a student research project in which this particular format was first described from the perspective of a multidimensional text type analysis. Subsequently, selected &quot;wanted&quot; profiles were didactically processed and evaluated at Czech schools. The article reports on the findings and experience gained in the process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aussiger Beiträge. Germanistische Schriftenreihe aus Forschung und Lehre

  • ISSN

    1802-6419

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    13-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85081928934