Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF) Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF) Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F20%3A43896026" target="_blank" >RIV/44555601:13410/20:43896026 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13510/20:43896026

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.phil.muni.cz/handle/11222.digilib/142901" target="_blank" >https://digilib.phil.muni.cz/handle/11222.digilib/142901</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/BBGN2020-1-4" target="_blank" >10.5817/BBGN2020-1-4</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Anwendung von Lernstrategien bei Hochschulstudierenden im Bereich Deutsch.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel befasst sich mit der Frage der Anwendung von Lernstrategien für DaF bei einer konkreten Gruppe, nämlich Studierenden. Insbesondere haben wir unsere Forschung auf Taxonomien verschiedener Lernstrategien gestützt und zwei Gruppen von RespondentenInnen angesprochen: diejenigen, die in philologischen Studienprogrammen und diejenigen, die in nicht-philologischen orientierten Studienprogrammen studieren. Aufgrund von Fragebögen, die wir an tschechischen Universitäten im Jahr 2018 verteilten, haben wir diese Strategien statistisch analysiert und bewertet. Wir waren besonders daran interessiert, ob es Unterschiede in der Anzahl der angewandten Lernstrategien zwischen philologisch und nicht philologisch orientierten Studierenden gibt.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF) Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF) Application of learning strategies for university students in the field of German as a foreign language (DaF)

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the question of using learning strategies for DaF in a specific group, namely university students. In particular, we based our research on taxonomies of different learning strategies, and targeted two groups of students: those participating in philological and non-philological study programs. After a questionnaire at Czech universities in 2018, we have statistically analysed and evaluated these strategies. We were particularly interested in whether there are differences in the number of learning strategies used between philologically and non-philologically oriented students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik

  • ISSN

    1803-7380

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    55-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus