Metodika pedagogických praxí na FF UJEP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F21%3A43896727" target="_blank" >RIV/44555601:13410/21:43896727 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika pedagogických praxí na FF UJEP
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace poskytuje studentům učitelství a mentorům na fakultních a spolupracujících školách přehled a charakteristiku kompletního systému seminářů a praxí, které musí studenti absolvovat. Požadovanou komplexitu nových učitelských programů tvoří obecně pedagogický a psychologický modul, oborově didaktický modul, modul oborových předmětů a v neposlední řadě nově koncipovaný modul praktický, tedy systém pedagogických praxí, přípravných a reflektivních seminářů. Hlavním cílem předkládané metodiky pedagogických praxí na Filozofické fakultě UJEP je pak tedy především pomoci studujícím a jejich mentorům na fakultních či spolupracujících školách zorientovat se v cílech, obsahu, podmínkách a výstupech jednotlivých praxí zvlášť a jejich souboru jako celku.
Název v anglickém jazyce
Methodology of Pedagogical Practices at the Faculty of Arts UJEP
Popis výsledku anglicky
The publication provides students of teaching and mentors at faculty and collaborating schools with an overview and characteristics of the complete system of seminars and internships that students must complete. The pedagogical and psychological module, the subject didactic module, the module of specialized courses and, last but not least, the newly conceived practical module, de facto the system of pedagogical practices, preparatory and reflective seminars, form the complexity of new teacher training programs. The main goal of the presented methodology of pedagogical practice at the Faculty of Arts of UJEP is to help students and their mentors at faculty or cooperating schools to orient themselves in the goals, content, conditions and outputs of individual practices separately as well as in their set as a whole.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů