Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pragmatic Phrasemes in Selected GFL Textbooks for the Level A1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F23%3A43898068" target="_blank" >RIV/44555601:13410/23:43898068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://js.ugd.edu.mk/index.php/PAL/issue/view/354" target="_blank" >https://js.ugd.edu.mk/index.php/PAL/issue/view/354</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.46763/palim" target="_blank" >10.46763/palim</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Pragmatische Phraseme in ausgewählten DaF-Lehrwerken für die Niveastufe A1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In diesem Artikel werden pragmatische Phraseme in Hinblick auf den DaF-Unterricht behandelt. Die Grundlage des praktischen Teils bildet eine Analyse zweier ausgewählter Lehrwerke für den DaF-Unterricht. Es handelt sich hierbei um das Lehrwerk Deutsch mit Max neu + interaktiv A1 und das Lehrwerk Direkt interaktiv 1, die an tschechischen Schulen für die Niveaustufe A1 eingesetzt werden. Aus der Analyse, die sich auf das Vorkommen sowie den Gebrauch von Gruß- und Abschiedsformeln fokussiert, geht hervor, dass die pragmatischen Phraseme einen festen Bestandteil des DaF-Unterrichts bilden.

  • Název v anglickém jazyce

    Pragmatic Phrasemes in Selected GFL Textbooks for the Level A1

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with pragmatic phrasemes with regard to GFL lessons. The basis of the practical part is an analysis of two selected textbooks for GFL lessons. These are the textbooks Deutsch mit Max neu + interaktiv A1 and Direkt interaktiv 1, which are used at Czech schools for level A1. The analysis, which focuses on the occurrence and use of greetings and farewells, shows that pragmatic phrasemes are an integral part of the GFL lessons.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Palimpsest

  • ISSN

    2545-398X

  • e-ISSN

    2545-3998

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    16

  • Stát vydavatele periodika

    MK - Republika Severní Makedonie

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    203-213

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85181843171