Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Frames, Framing and Online Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F23%3A43898123" target="_blank" >RIV/44555601:13410/23:43898123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Frames, Framing und die Online-Lehre: eine Fallstudie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In dieser Fallstudie wird auf das interdisziplinär viel beachtete Frame-Konzept eingegangen und es werden die Möglichkeiten seiner Einbindung in die Hochschullehre aufgezeigt. Für diese Fallstudie wurde ein linguistisches Fach ausgewählt: die Interkulturelle Linguistik. Die Fallstudie zeigt auf, dass gerade auf dem Gebiet der Interkulturellen Linguistik Frames und Framing sehr gut einsetzbar sind, denn sprachliches Wissen und Weltwissen sind genauso verflochten wie Sprache und Kultur. Die praktische Umsetzung des Framings wird anhand eines Unterrichtsmaterials zu diesem Kurs veranschaulicht, das im Rahmen des transnationalen Erasmus+-Projektes Germanistik Digital entstand.

  • Název v anglickém jazyce

    Frames, Framing and Online Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This case study looks at the frame concept, which has attracted a great deal of interdisciplinary attention, and shows how it can be integrated into university teaching. A linguistic subject was selected for this case study: intercultural linguistics. The case study shows that frames and framing are particularly useful in the field of intercultural linguistics, because linguistic knowledge and world knowledge are just as intertwined as language and culture. The practical implementation of framing is illustrated using teaching material for this course, which was created as part of the transnational Erasmus+ project &quot;German Studies Digital&quot;.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Digitaler Unterricht im Bereich der Hochschulgermanistik

  • ISBN

    978-80-572-0322-3

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    71-87

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly