Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Frazeologická kompetence v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F24%3A43898729" target="_blank" >RIV/44555601:13410/24:43898729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >10.5507/pdf.24.24465579</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Frazeologická kompetence v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Od 70. let 20. století byla publikována řada studií o problematice frazémů ve výuce cizích jazyků, avšak přehledný a systematický popis úspěšného rozvoje frazeologické kompetence ve výuce němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách zůstává výzkumným dezideratem i v současnosti. Předloený text představuje plánovanou disertační práci, její cílem je určit, do jaké míry je frazeologická kompetence a její rozvoj v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách v centru pozornosti. Vychází se při tom z předpokladu, e na rozvoj tohoto typu kompetencí v hodinách němčiny na zmíněném typu škol byl doposud kladen jen malý důraz.

  • Název v anglickém jazyce

    Phraseological Competence in GFL Lessons at Czech High Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Since the 1970s, a number of studies have been published on the issue of phraseology in foreign language teaching, but a clear and systematic description of the successful development of phraseological competence in the teaching of German as a foreign language in Czech high schools remains research desiderate even today. This text represents a planned dissertation whose aim is to determine to what extent phraseological competence and its development in German as a foreign language classes in Czech high schools is in focus. This is based on the assumption that little emphasis has been placed on the development of this type of competence in German language classes in these types of schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence

  • ISBN

    978-80-244-6557-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    23-28

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku