Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F00%3A00000548" target="_blank" >RIV/44555601:13430/00:00000548 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce přispívá na podkladě empirického výzkumu k vytváření adekvátního pohledu na řízení kurikula školy. Zabývá se vlivem připravenosti školského manažera na řízení kurikula a sleduje jak jeho připravenost ovlivňuje skupinovou dynamiku týmu učitelů. Výzkum rovněž ověřuje, zda se na řízení kurikula podílí učitelova subjektivní představa o modelu řízení. Dokonalejší poznání modelu řízení kurikula, míry jeho realizace ve vyučovací hodině a faktorů, které ovlivňují jeho naplnění ve výuce, by mělo napomoci koptimalizaci a zefektivňování výchovně vzdělávací činnosti učitele, školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Management curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The work is based on an empirical research, and it helps to form an adequate view on management of the school curriculum. It deals with the influence of the school manager preparedness on curriculum management, and follows how his preparedness influencesthe group dynamics of a group of teachers. The research verifies if curriculum management is also influenced by the teacher's subjective idea of the model of management. Better understanding of the curriculum management and the degree of its realizationin the school lesson should help to make the education activities of the teacher and of the school more effective and more optimal.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7044-316-2

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy