Mezipředmětové vztahy, věčné (ne)vděčné téma?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00043755" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00043755 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezipředmětové vztahy, věčné (ne)vděčné téma?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje výzkumu mezipředmětových vztahů obsahu kurikula v rámci vybraných předmětů a možnostmi vyučujících ovlivnit integraci ve vyučování na základní škole. Je součástí doktorské práce na téma Mezipředmětové vztahy v obsahu učiva vybraných předmětů na 2. stupni ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Interdisciplinary relationships, evermore (un)grateful them
Popis výsledku anglicky
The article deals with interdisciplinary relations of the curriculum content between selected subjects and a possibility of the teachers to influence synthesis and integrity in education at primary schools. It is part of the doctoral thesis research on the topic Cross-curriculum content of the curriculum in selected subjects for 2 primary school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie - chemie - zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—