Netradiční metody výuky chemie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001337" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Netradiční metody výuky chemie.
Popis výsledku v původním jazyce
V našem školství probíhá výuka stále transmisivním způsobem. Progresivní je zejména využití konstruktivistických metod výuky. Jsou dobře požitelné ve výuce chemie na základní škole. V článku jsou popisovány zkušenosti s praktickým provedením této výuky.
Název v anglickém jazyce
Nan-traditional methods of teaching chemistry
Popis výsledku anglicky
Instruction in our education is still realized by the traditional ( transmisive) way. Using constructive ways of teachnig is mainly progressive. They are well applied in teaching chemistry in grammar schools. Experiiences wiith practical realizing of this teaching are described in this article.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Moderní vyučování
ISSN
1211-6858
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—