Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001476" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001476 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V našem školství probíhá výuka stále transmisivním způsobem.Progresivní je zejména využití konstruktivistických metod výuky. Jsou dobře použitelné ve výuce chemie na základní škole. V článku jsou popisovány zkušenosti s praktickým provedením této výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    The active construction of cognition as perspective possibility of modernization in teaching chemistry.

  • Popis výsledku anglicky

    Instruction in our education is still realized by the traditional (transmisive) way. Using constructive ways of teaching is mainly progressive. They are well applied in teaching chemistry in grammar schools. Experiences with practical realizing of this teaching are described in this article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z workshopu s mezinárodní účastí "Změny ve výuce v souvislosti s proměnami ve společnosti"

  • ISBN

    80-7044-380-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    47-52

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem, ČR

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    25. 10. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku