Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001476" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001476 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie
Popis výsledku v původním jazyce
V našem školství probíhá výuka stále transmisivním způsobem.Progresivní je zejména využití konstruktivistických metod výuky. Jsou dobře použitelné ve výuce chemie na základní škole. V článku jsou popisovány zkušenosti s praktickým provedením této výuky.
Název v anglickém jazyce
The active construction of cognition as perspective possibility of modernization in teaching chemistry.
Popis výsledku anglicky
Instruction in our education is still realized by the traditional (transmisive) way. Using constructive ways of teaching is mainly progressive. They are well applied in teaching chemistry in grammar schools. Experiences with practical realizing of this teaching are described in this article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z workshopu s mezinárodní účastí "Změny ve výuce v souvislosti s proměnami ve společnosti"
ISBN
80-7044-380-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
47-52
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem, ČR
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
25. 10. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—