Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001339" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Výsledky výuky byly diagnostikovány pomocí didaktického testu a porovnány s výsledky tradičně provedené výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of diagnostic testing results of instruction with application of the active construction of cognition in teaching chemistry.

  • Popis výsledku anglicky

    The active construction of cognition was experimentaly used as way of management of learning activites of pupils in the 8th classes of grammar school in teaching chemistry. Result of this instruction were diagnosised by didactics test and were conpared wiht results of instruction realized by traditional way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum.

  • ISBN

    80-7042-181-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    61-64

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava, ČR

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku