Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001339" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.
Popis výsledku v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Výsledky výuky byly diagnostikovány pomocí didaktického testu a porovnány s výsledky tradičně provedené výuky.
Název v anglickém jazyce
Problems of diagnostic testing results of instruction with application of the active construction of cognition in teaching chemistry.
Popis výsledku anglicky
The active construction of cognition was experimentaly used as way of management of learning activites of pupils in the 8th classes of grammar school in teaching chemistry. Result of this instruction were diagnosised by didactics test and were conpared wiht results of instruction realized by traditional way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum.
ISBN
80-7042-181-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
61-64
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava, ČR
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—