Otázky diagnostiky při výuce chemie metodou aktivní konstrukce poznatků žáka.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001338" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otázky diagnostiky při výuce chemie metodou aktivní konstrukce poznatků žáka.
Popis výsledku v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v . tročnících ZŠ.Výsledky výuky byly diagnostikovány pomocí didaktického testu a porovnány s výsledky tradičně provedené výuky.
Název v anglickém jazyce
Questions of diagnostic testing with teaching by method of the active construction of pupil´s cognition.
Popis výsledku anglicky
The active conctruction of cognition was experimentaly used as way of management of learning actives of pupils in the 8th classes of grammar school in teachning chemistry. Result of this instruction were diagnosides by didactics test and were compared with results of instruction realized by traditional way.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Moderní vyučování
ISSN
1211-6858
e-ISSN
—
Svazek periodika
2001
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—