The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001309" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.07.504</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents two-year research results of the pedagogical experiment comparing learners´knowledge expressed in test scores in the subject of English for specific purposes (IT English) taught in two ways: (1) the ICT-supported process of instruction, (2) in the traditional present (face-to-face) way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.The research was held in 2009/10 and 2010/11 academic years. The main hypothesis expected learners wozld reachhigher test scores in the ICT-supported form of instruction but no statistically significant differences were not discovered in the experimental and control groups.
Název v anglickém jazyce
The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study
Popis výsledku anglicky
This paper presents two-year research results of the pedagogical experiment comparing learners´knowledge expressed in test scores in the subject of English for specific purposes (IT English) taught in two ways: (1) the ICT-supported process of instruction, (2) in the traditional present (face-to-face) way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.The research was held in 2009/10 and 2010/11 academic years. The main hypothesis expected learners wozld reachhigher test scores in the ICT-supported form of instruction but no statistically significant differences were not discovered in the experimental and control groups.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
407-413
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Lefkosa, NOrth Cyprus
Datum konání akce
30. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000345440000080