Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001309" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001309 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.504" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.07.504</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents two-year research results of the pedagogical experiment comparing learners´knowledge expressed in test scores in the subject of English for specific purposes (IT English) taught in two ways: (1) the ICT-supported process of instruction, (2) in the traditional present (face-to-face) way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.The research was held in 2009/10 and 2010/11 academic years. The main hypothesis expected learners wozld reachhigher test scores in the ICT-supported form of instruction but no statistically significant differences were not discovered in the experimental and control groups.

  • Název v anglickém jazyce

    The ICT-supported process of ESP instruction. Comparative study

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents two-year research results of the pedagogical experiment comparing learners´knowledge expressed in test scores in the subject of English for specific purposes (IT English) taught in two ways: (1) the ICT-supported process of instruction, (2) in the traditional present (face-to-face) way at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.The research was held in 2009/10 and 2010/11 academic years. The main hypothesis expected learners wozld reachhigher test scores in the ICT-supported form of instruction but no statistically significant differences were not discovered in the experimental and control groups.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    407-413

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Lefkosa, NOrth Cyprus

  • Datum konání akce

    30. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000345440000080