Learning style reflection within tertiary e-education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000456" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning style reflection within tertiary e-education
Popis výsledku v původním jazyce
The mongraph deals with learning style in the ICT supported process of education on university level. From thetheoretical backgroung the pedagogical experiment arises focusing on the hypothesis whether the process of instruction tailored to learner´s preferences results in better knowledge (higher test scores) in comparison to the performance in the traditional face-to-face instruction.
Název v anglickém jazyce
Learning style reflection within tertiary e-education
Popis výsledku anglicky
The mongraph deals with learning style in the ICT supported process of education on university level. From thetheoretical backgroung the pedagogical experiment arises focusing on the hypothesis whether the process of instruction tailored to learner´s preferences results in better knowledge (higher test scores) in comparison to the performance in the traditional face-to-face instruction.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86771-51-9
Počet stran knihy
105
Název nakladatele
WAMAK
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—