Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning style reflection within tertiary e-education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000456" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning style reflection within tertiary e-education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The mongraph deals with learning style in the ICT supported process of education on university level. From thetheoretical backgroung the pedagogical experiment arises focusing on the hypothesis whether the process of instruction tailored to learner´s preferences results in better knowledge (higher test scores) in comparison to the performance in the traditional face-to-face instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning style reflection within tertiary e-education

  • Popis výsledku anglicky

    The mongraph deals with learning style in the ICT supported process of education on university level. From thetheoretical backgroung the pedagogical experiment arises focusing on the hypothesis whether the process of instruction tailored to learner´s preferences results in better knowledge (higher test scores) in comparison to the performance in the traditional face-to-face instruction.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86771-51-9

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    WAMAK

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy