Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000445" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000445 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with the impact of the ICT-supported instruction within the tertiary education. It introduces results of the comparative study running in 2009-11 at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove. It focuses onstudents´ knowledge developed in the process of the traditional face-to-face versus ICT-supported instruction.
Název v anglickém jazyce
Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning
Popis výsledku anglicky
This article deals with the impact of the ICT-supported instruction within the tertiary education. It introduces results of the comparative study running in 2009-11 at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove. It focuses onstudents´ knowledge developed in the process of the traditional face-to-face versus ICT-supported instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
e-Learning : proceedings of the 11th European conference
ISBN
978-1-908272-74-4
ISSN
2048-8637
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
425-434
Název nakladatele
Academic publishing
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
Groningen
Datum konání akce
26. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000321613000052