Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000445" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000445 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the impact of the ICT-supported instruction within the tertiary education. It introduces results of the comparative study running in 2009-11 at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove. It focuses onstudents´ knowledge developed in the process of the traditional face-to-face versus ICT-supported instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Students Attitudes, Opinions and Perception of eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the impact of the ICT-supported instruction within the tertiary education. It introduces results of the comparative study running in 2009-11 at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove. It focuses onstudents´ knowledge developed in the process of the traditional face-to-face versus ICT-supported instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning : proceedings of the 11th European conference

  • ISBN

    978-1-908272-74-4

  • ISSN

    2048-8637

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    425-434

  • Název nakladatele

    Academic publishing

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Groningen

  • Datum konání akce

    26. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000321613000052