Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50003992" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50003992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_9" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-32865-2_9" target="_blank" >10.1007/978-3-319-32865-2_9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Exploited as a tool supporting the face-to-face form of instruction hybrid learning started to be implemented in the process of instruction two decades ago. The in-formation and communication technologies provide a wide rate of tools and strat-egies each student can choose from and learn efficiently. The result is the student is positively motivated and able to develop the possibly highest level of knowledge in the shortest time period spending least efforts. To reach such a lev-el in the real process of instruction, the requirement for optimizing the teach-ing/learning arose, particularly the call for improving the flexibility of the process, mainly by applying the individualized approach.

  • Název v anglickém jazyce

    e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance

  • Popis výsledku anglicky

    Exploited as a tool supporting the face-to-face form of instruction hybrid learning started to be implemented in the process of instruction two decades ago. The in-formation and communication technologies provide a wide rate of tools and strat-egies each student can choose from and learn efficiently. The result is the student is positively motivated and able to develop the possibly highest level of knowledge in the shortest time period spending least efforts. To reach such a lev-el in the real process of instruction, the requirement for optimizing the teach-ing/learning arose, particularly the call for improving the flexibility of the process, mainly by applying the individualized approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current Developments in Web Based Learning

  • ISBN

    978-3-319-32864-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    77-86

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    GEWERBESTRASSE 11, CHAM, CH-6330, SWITZERLAND

  • Místo konání akce

    Guangzhou, Čína

  • Datum konání akce

    5. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389086200009