e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50003992" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50003992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_9" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-32865-2_9</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-32865-2_9" target="_blank" >10.1007/978-3-319-32865-2_9</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance
Popis výsledku v původním jazyce
Exploited as a tool supporting the face-to-face form of instruction hybrid learning started to be implemented in the process of instruction two decades ago. The in-formation and communication technologies provide a wide rate of tools and strat-egies each student can choose from and learn efficiently. The result is the student is positively motivated and able to develop the possibly highest level of knowledge in the shortest time period spending least efforts. To reach such a lev-el in the real process of instruction, the requirement for optimizing the teach-ing/learning arose, particularly the call for improving the flexibility of the process, mainly by applying the individualized approach.
Název v anglickém jazyce
e-Learning in Practice: Tracking Students' Performance
Popis výsledku anglicky
Exploited as a tool supporting the face-to-face form of instruction hybrid learning started to be implemented in the process of instruction two decades ago. The in-formation and communication technologies provide a wide rate of tools and strat-egies each student can choose from and learn efficiently. The result is the student is positively motivated and able to develop the possibly highest level of knowledge in the shortest time period spending least efforts. To reach such a lev-el in the real process of instruction, the requirement for optimizing the teach-ing/learning arose, particularly the call for improving the flexibility of the process, mainly by applying the individualized approach.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current Developments in Web Based Learning
ISBN
978-3-319-32864-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
77-86
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
GEWERBESTRASSE 11, CHAM, CH-6330, SWITZERLAND
Místo konání akce
Guangzhou, Čína
Datum konání akce
5. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000389086200009