Fenomén přímky a kružnice ve výuce matematiky na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001342" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001342 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fenomén přímky a kružnice ve výuce matematiky na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu provedeného v letech 1998 - 2000 na základních školách v severočeském regionu. Cílem výzkumu bylo popsat představy žáků o přímce a kružnici a vývoj těchto představ v průběhu jejich školní docházky.
Název v anglickém jazyce
The phenomenon of a line and a circle in teaching mathematics
Popis výsledku anglicky
My contribution introduces the results of a research taken in 1998 and 1999 on primary and secondary schools in the region of North Bohemia. The aim of this research was to describe the notions the pupils of primary schools and students of secondary schools have about a straight line and a circle.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika v príprave učitelov 1.stupňa základnej školy
ISBN
80-8055-519-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
171-176
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
21. 4. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—