Učební styl žáka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001421" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001421 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební styl žáka
Popis výsledku v původním jazyce
Článek obsahuje sdělení o teoretických východiscích výzkumu učebních stylů žáků. Učitel, pokud diagnostikuje učební styl žáků a umí s touto informací pracovat, může jim pomoci ovládat dovednost řídit své učení. Žáci jsou pak schopni lépe optimalizovat své učení ve škole, i mimo ni.
Název v anglickém jazyce
Students learning styles
Popis výsledku anglicky
The paper contains an overview of the theoretical bases of the research of students´ learning styles. A teacher who is able to diagnose his students´ learning styles and to work with the information thus obtained, may help them to acquire the skill of controlling their learning. The students are then able to reach an optimum of learning at school as well as outside school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis
ISBN
80-89074-12-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
51-58
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Trnavské univerzity
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—