Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly učení žáků a učení za pomocí počítače

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33149203" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33149203 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly učení žáků a učení za pomocí počítače

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech se hovoří o změnách, které by měly být uskutečňovány v našich školách. Jednou z velmi populárních tezí moderní pedagogické vědy je odstup od pamětního učení k rozvíjení schopností žáka aplikovat osvojené učivo v každodenní praxi. Za rozhodující můžeme považovat schopnosti a dovednosti získávat informace, umět s těmito informacemi zacházet, umět se učit, a právě proto se tento článek věnuje stylům učení žáků. Pokud budeme umět správně diagnostikovat styly učení žáků, tak jsme schopnisvým žákům vytvořit lepší podmínky pro jejich učení, ať už za pomocí počítače, nebo jiného prostředku.

  • Název v anglickém jazyce

    Students learning styles and learning trough computer

  • Popis výsledku anglicky

    In the last few years the changes that should be executed at our schools have been discussed. One of the very popular propositions of modern pedagogical science is distance from memorizing teaching to developing pupil's skills to apply learned curriculuminto everyday practice. The crucial criteria might be the abilities and skills to gain information, be able to work with it, be able to lear, and therefore this article deals with the students learning styles. If we are able to correctly diagnose students learning styles, we will be able to create better learning conditions for our students either using computers or any other means.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukacja-Technika-Informatyka

  • ISSN

    2080-9069

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    203-207

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus