Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001440" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Popis výsledku v původním jazyce
Je podána analýza vaužití videoprogramů ve výuce a dále jejich optimální struktura. Jsou zmiňována pozitiva i negativy videopořadů. Jako příklad popularizačního videopořadu je uveden videopořad Kyselina sírová a její využití.
Název v anglickém jazyce
Importance of videoprogramms as a material didactic mediums and their usage in education.
Popis výsledku anglicky
There is charakterized both optimal usage and there most suiteble structure. An attention is paid to both positive and negatives of videoprogramms There is published for example one of popularization videoprogramms named Sulfuric acid and its usage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní konference Rožnov pod Radhoštěm
ISBN
80-7042-817-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
125-129
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
30. 5. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—