Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé závěry z výzkumu pedagogické efektivity chemických výukových videopořadů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002323" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Některé závěry z výzkumu pedagogické efektivity chemických výukových videopořadů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozebírán je význam videopořadů ve výuce. Výzkum je zaměřen na stanovení pedagogické účinnosti vybraných výukových videopořadů. Ta byla stanovována v porovnání s klasickým vyučovacím procesem na základních a středních školách. V závěru jsou charakterizovány podmínky pro optimální použití videopořadu ve vzdělávacím procesu

  • Název v anglickém jazyce

    Some results of research in the pedagogical effectiveness of the chemical education videoprogrammes

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of videoprogrammes and their usage in education are analysed here. The research conserning the effectiveness of any teaching videoprogrammes. is characterised here. The teaching effectiveness of these videoprogrammes was compared to the classical teaching process at the basic and secondary schools. The optimal usage of the videoprogrammes in chemistry education is characterised here.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta facultatis paedagogicae universitatis Tyrnaviensis

  • ISBN

    80-89074-47-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    185-191

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku