Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika učebního stylu - možnost rozvoje nejen manažerů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001671" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001671 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika učebního stylu - možnost rozvoje nejen manažerů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek obsahuje sdělení o teoretických východiscích zjišťování učebních stylů. Manažer, pokud zná svůj učební styl, případně i učební styl zaměstnanců, a umí s touto informací pracovat, může jim pomoci ovládat dovednost řídit své učení. Zaměstnanci jsoupak schopni lépe optimalizovat své učení, stávají se efektivnějšími pracovníky firmy.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles diagnosis - posibility for developement not only managers

  • Popis výsledku anglicky

    Article contains announcement about theoretic resource of recognised instructional styles. If manager knows its instructional style, perhaps even staff's instructional style, and he is able to work with this information, he is able to help them to control their learning. Then they are able to better optimize their learning, and they can become efficient workers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Personál

  • ISSN

    1213-8878

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    7-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus