K problematice e-learningu adaptujícímu se stylům učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003117" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K problematice e-learningu adaptujícímu se stylům učení
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou stylů učení ve vyučovacím procesu, který je realizován s podporou informačních a komunikačních technologií. Autoři vycházejí z definování učení, stylů poznávání a učení, elektronického učení, a věnují se možnostem, které moderní technologie poskytují studentům s různými styly učení.
Název v anglickém jazyce
On e-learning adapting towards learning styles
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the field of learning styles in the process of instruction supported by information and communication technologies. Authors introduce basic terms relating to the topic, i.e. learning, cognitine styles, learning styles, e-learning, and devote to ways of instruction which modern technologies provide to students with different learning styles.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
7.
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—