Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning styles applied in the process of e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002908" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002908 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/10:00002908 RIV/62690094:18440/10:00002908

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning styles applied in the process of e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with one of the latest phenomenon in the field of the educational science - e-learning. On the other side, learning styles were discovered decades ago, and have been applied since. Putting these two elements together contributes to improving the quality of the process of instruction supported by modern information and communication technologies. Instead of the theoretical background, authors provide experience in the project resulting in an application which automatically generates and offers appropriate types of study materials and related activities to students according to their individual learning style.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles applied in the process of e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with one of the latest phenomenon in the field of the educational science - e-learning. On the other side, learning styles were discovered decades ago, and have been applied since. Putting these two elements together contributes to improving the quality of the process of instruction supported by modern information and communication technologies. Instead of the theoretical background, authors provide experience in the project resulting in an application which automatically generates and offers appropriate types of study materials and related activities to students according to their individual learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied computer science : international conference

  • ISBN

    978-960-474-225-7

  • ISSN

    1792-4863

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    259-264

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Malta

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku