Learning styles applied in the process of e-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002908" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002908 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/10:00002908 RIV/62690094:18440/10:00002908
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning styles applied in the process of e-learning
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with one of the latest phenomenon in the field of the educational science - e-learning. On the other side, learning styles were discovered decades ago, and have been applied since. Putting these two elements together contributes to improving the quality of the process of instruction supported by modern information and communication technologies. Instead of the theoretical background, authors provide experience in the project resulting in an application which automatically generates and offers appropriate types of study materials and related activities to students according to their individual learning style.
Název v anglickém jazyce
Learning styles applied in the process of e-learning
Popis výsledku anglicky
The paper deals with one of the latest phenomenon in the field of the educational science - e-learning. On the other side, learning styles were discovered decades ago, and have been applied since. Putting these two elements together contributes to improving the quality of the process of instruction supported by modern information and communication technologies. Instead of the theoretical background, authors provide experience in the project resulting in an application which automatically generates and offers appropriate types of study materials and related activities to students according to their individual learning style.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Applied computer science : international conference
ISBN
978-960-474-225-7
ISSN
1792-4863
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
259-264
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Malta
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—