Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy ve vysokoškolském vzdělávání - e-learning?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001729" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy ve vysokoškolském vzdělávání - e-learning?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účastníci jednání worksopu byli seznámeni s konkrétními zkušenostmi s aplikací prvků e-learningu ve výuce, s podmínkami postupného zavádění prvků e-learningu do výuky i na SŠ a ZŠ, zejména v podobě hypermediálních aplikací. Byly porovnány výsledky studentů, kteří byli vyučováni prostřednictvím e-learningu a studentů prezenčního studia. Jako nejdůležitější závěr z jednání vyplynula potřeba technického a personálního zázemí pro autory (tutory) kurzu. Účastníci zdůraznili, že bez kvalitního zázemí je příprava studijních oborů k akreditaci v kombinované formě téměř znemožněna.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in university education - e-learning?

  • Popis výsledku anglicky

    Participants on workshop became acquainted with concrete experience in e-learning elements application to education, with condition of progressive loading of e-learning elements to the education at high schools and at primary schools, especially in shapehypermedial application. There were compared results of students who were taught by e-learn and student of present studies. As the most important result from discussion is technical and personal rear area for class tutors. Participants pointed out impossibility of new field of study preparation to accreditation at sandwich form.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    25

  • Počet zahraničních účastníků

    2

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce