Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika učebních preferencí a učebního stylu žáka primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002016" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika učebních preferencí a učebního stylu žáka primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá učebními preferencemi a učebním stylem žáka primární školy. Seznamuje čtenáře s možností diagnostiky učebních preferencí žáků mladšího a středního školního věku. Autorky informují o výzkumné sondě, jejímž cílem bylo ověřit diagnostické možnosti modifikované metody D. C. Amstrongové. Ke zjišťování žákových učebních preferencí bylo využito dětské kinetické kresby v kombinaci s dotazníkem, který měl pomoci identifikovat preferovaný styl učení žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    A diagnostics of learning preferences and learning style of the primary school pupil

  • Popis výsledku anglicky

    This tribute deals with learning preferences and learning style of the primary school pupil. The reader is introduced to the diagnostics of learning preferences in pupils of younger and medium school age. Authors inform on the research probe; the aim ofthe probe was to verify diagnostic possibilities of the modified method by D.C. Armstrong. For determining pupil´s learning preferences the so called children´s kinetic drawing combined with a questionary was used. The latter had to help with the identification of a prefered pupil´s learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktivní konstrukce poznání

  • ISBN

    80-7044-427-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    60-69

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    17. 10. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku