Diagnostika modelových prekonceptů jako ukazatel efektivity práce učitelů přírodovědných předmětů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F03%3A00002255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/03:00002255 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika modelových prekonceptů jako ukazatel efektivity práce učitelů přírodovědných předmětů.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá prekoncepty a individuálními zkušenostmi žáků. Hlavní pozornost byla věnována uplatnění prekonceptů při výuce přírodovědných předmětů na základní škole. Diskutovány jsou možnosti diagnostiky prekonceptů.
Název v anglickém jazyce
Diagnostics of model preconcepts as indicator of effectiveness of science teachers' work
Popis výsledku anglicky
The paper is about pupil's preconcepts and individual experiences. The main attention was given to utilize preconcepts in teaching science at basic school. The possibilities of diagnostic of preconcepts are discussed there.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
80-7042-960-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
42-47
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—