Prekoncepty jako prvek individualizace ve výuce přírodovědných předmětů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001901" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prekoncepty jako prvek individualizace ve výuce přírodovědných předmětů.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá prekoncepty, možnostmi jejich kvalitativní a kvantitativní diagnostiky a vztahem prekonceptů k individuálním zkušenostem žáků.
Název v anglickém jazyce
Preconcepts as an element of individualization in teaching science
Popis výsledku anglicky
The article is about preconcepts, possibilities of their qualitative and quantitative diagnostic and about relation of preconcepts to pupil's individual experineces .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference didaktiky přírodovědných předmětů Interdyscyplinarne nauczanie przedmiotow przyrodniczych.
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
34-38
Název nakladatele
Uniwersytet Mikolaja Kopernika
Místo vydání
Torunia
Místo konání akce
Torunia
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—