Diagnostika prekonceptů v práci učitele.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001905" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001905 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/44555601:13430/03:00002264
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika prekonceptů v práci učitele.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá prekoncepty, možnostmi jejich kvalitativní a kvantitativní diagnostiky a vztahem prekonceptů k individuálním zkušenostem žáků.
Název v anglickém jazyce
Diagnostic of preconcepts in teacher´s work
Popis výsledku anglicky
The article is about preconcepts, possibilities of their qualitative and quantitative diagnostic and about relation of preconcepts to pupil's individual experineces .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 10. mezinárodního teoreticko-metodického semináře Quo vadis výchova?
ISBN
80-8072-006-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
21-27
Název nakladatele
Iuventa
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—