Zkušenosti s konstruktivistickou výukou na základní škole.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F03%3A00002322" target="_blank" >RIV/44555601:13430/03:00002322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s konstruktivistickou výukou na základní škole.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá výsledky z konkrétní aplikace konstruktivisticky zpracovaného učiva na ZŠ. Pozornost je věnována jak činnosti učitele, tak žáků ve vyučovací hodině. V závěru jsou vzájemně porovnávány vědomosti žáků vyučovaných konstruktivně s výukoutradiční.
Název v anglickém jazyce
Experience with constructivistic teaching in secundary schools
Popis výsledku anglicky
The article analyzes results of concrete application of the constructivistic teaching method in an elementary school. The teacher's as well as the students' actions during the teaching process are being closely observed. The knowledge acquired by students during the constructivistic teaching process is compared to the knowledge of students taught using traditional methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
80-7042-960-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
223-228
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—