Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multikulturní výchova jako problém vzhledem k sebe-pojetí účastníků procesu institucionalizované a formalizované edukace.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003131" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multikulturní výchova jako problém vzhledem k sebe-pojetí účastníků procesu institucionalizované a formalizované edukace.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text analyzuje obsah pojmu multikulturní výchova vzhledem adaptivnímu dětskému pojetí. Příspěvek se pokouší objasnit kritická místa konceptu multikulturních a interkulturních přístupů a nástrojů používaných v systému pre-primární a primární edukace v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural education as a problem in a view of participants of the institucional and formalized education self-concept.

  • Popis výsledku anglicky

    Text analyses definition of multicultural education in a view of adaptive children´s self-concept. Paper tries to clear up conceptual critical points of multicultural and intercultural approaches and tools used in the systém of pre-primary and primary education in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogicko-psychologické aspekty dětských pojetí

  • ISBN

    80-7044-740-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    64-72

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku