Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti s elearningem při výuce angličtiny v mateřské škole jako druhé mateřštině

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003432" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003432 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti s elearningem při výuce angličtiny v mateřské škole jako druhé mateřštině

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě znalosti gramatičnosti a sémioze mateřštiny intuitivně osvojené v raném dětství,racionálně prohloubené na 1. st. ZŠ lze v distanční formě studia na vysoké škole využívat valenčně-intenční přístup k mluvnickým kategoriím slov užitých v základových větných strukturách /ZVS/. Např. ZVS Pes pokousal zloděje je založena na dvojvalenčním slovesu pokousat. Student intuitivně tvoří s tímto slovesem ZVS typu N1 - VF pers - N4/Pes - pokousal - zloděje/,aniž by se opíral o jakoukoli santaktickou teoriirozboru věty či výpovědi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Experimence with Elearnig in the Preschool in Mother tongue

  • Popis výsledku anglicky

    Although the pupils have practically they are able to create short sentence that are correct from grammar, semantic and lexical points of view.F.e.,the basic sentence structure with the two-valence verb to bite was almost created by the pupils of secondclass in the primary school correctky - for example in the form: /N1 - VF pers - N4 /The dog bit the thief./ Childrenś intuitive speech consciousness is able to create adequate syntactic structures. It considers only the speech activity of the pupils using Czech primary code and the pupils of a standard mental development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost

  • ISBN

    80-86302-02-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    17

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku