Zkušenosti s elearningem při výuce angličtiny v mateřské škole jako druhé mateřštině
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003432" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s elearningem při výuce angličtiny v mateřské škole jako druhé mateřštině
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě znalosti gramatičnosti a sémioze mateřštiny intuitivně osvojené v raném dětství,racionálně prohloubené na 1. st. ZŠ lze v distanční formě studia na vysoké škole využívat valenčně-intenční přístup k mluvnickým kategoriím slov užitých v základových větných strukturách /ZVS/. Např. ZVS Pes pokousal zloděje je založena na dvojvalenčním slovesu pokousat. Student intuitivně tvoří s tímto slovesem ZVS typu N1 - VF pers - N4/Pes - pokousal - zloděje/,aniž by se opíral o jakoukoli santaktickou teoriirozboru věty či výpovědi.
Název v anglickém jazyce
The Experimence with Elearnig in the Preschool in Mother tongue
Popis výsledku anglicky
Although the pupils have practically they are able to create short sentence that are correct from grammar, semantic and lexical points of view.F.e.,the basic sentence structure with the two-valence verb to bite was almost created by the pupils of secondclass in the primary school correctky - for example in the form: /N1 - VF pers - N4 /The dog bit the thief./ Childrenś intuitive speech consciousness is able to create adequate syntactic structures. It considers only the speech activity of the pupils using Czech primary code and the pupils of a standard mental development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost
ISBN
80-86302-02-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
17
Název nakladatele
Centrum pro studium vysokého školství
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—