Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004701" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004701 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je diskutována problematika didaktického testování ve školní praxi. Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. V příspěvku jsou diskutovány nejběžnější chyby, ke kterým dochází při didaktickém testování v našich školách. Dále bude představena koncepce interaktivní elektronické cvičebnice zaměřené na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles for right creation, using and evaluation of item-response tests in teachers preparation

  • Popis výsledku anglicky

    Problems of didactic testing in real schools are discussed in this article. Didactic testing is the most extensive diagnostic method. Every teacher many times applies didactic testing during his profession path. Teachers often act intuitively and even ignore basic rules for making quality didactic test by creation their ?teacher made? tests. And it is a fact that using didactic tests is very extensive at primary and secondary schools and it gets big boom. The most common mistakes occuring in didactic testing at our schools are discussed in this article. Next, the conception of interactive electronic exercise book specialized in construction, using and evaluation of didactic tests will be presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    80-7368-244-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    21. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku