Tvorba a hodnocení didaktických testů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F07%3A00004055" target="_blank" >RIV/44555601:13430/07:00004055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvorba a hodnocení didaktických testů
Popis výsledku v původním jazyce
Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. Učebnice je zaměřená na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.
Název v anglickém jazyce
Didactic tests Creation and Evaluation
Popis výsledku anglicky
Didactic testing is the most extensive diagnostic method. Every teacher many times applies didactic testing during his profession path. Teachers often act intuitively and even ignore basic rules for making quality didactic test by creation their ?teachermade? tests. And it is a fact that using didactic tests is very extensive at primary and secondary schools and it gets big boom. Textbook is specialized in construction, using and evaluation of didactic tests will be presented.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7044-919-6
Počet stran knihy
75
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—